Cessna C172P z 1981r z silnikiem O-320-D2J o mocy 160 KM do dostępna na lotnisku Warszawa Babice do przelotów i budowy nalotu

Jest to wersja C172P z 1982 roku produkcji, kokpit bardzo podobny jak 172M SP-EDC (avionic master, przyrządy silnikowe, radia). W wersji P klapy są wychylane schodkowym przełącznikiem i mają standardowe 30 stopni (a nie 40 jak reszta naszej floty).

Samolot ma zbiorniki Standard czyli 42 USgal. Dodatkowo może latać na paliwie samochodowym bo ma legalnie zatwierdzone przez EASA Mogas STC.

Samolot wyposażono w gniazdo do zewnętrznego źródła prądu. Uwaga instalacja 28V, inna niż w SP-EDC i G-ICGA.

Wyposażenie

COM1Garmin GTN 650
NAV1Garmin GTN 650
COM2King KX155
NAV2King KX155
Audio panelGarmin GMA340
TransponderGarmin GTX330

Instrukcje i checklisty

Pytania i odpowiedzi

  • Jak korzystać z GTN650? Po uruchomieniu kliknij dwa razy continue i wybierz mapa. Głośność pokrętło po lewej. Częstotliwość pokrętło po prawej (dół)
  • Jak odsunąć fotel do tyłu? Zwróć uwagę na dodatkową dźwignie na podłodze. Naciśnij ją, aby zwolnić blokadę
  • Jak włączyć beacon? Uruchamia się automatycznie po włączeniu mastera

Chcesz wynająć?

Zobacz nasze inne samoloty